Det betyder Google E.A.T for din webside

Google E.A.T. har ikke noget særligt at gøre med frokostordninger og lune madpakker. E.A.T. er et sæt nye retningslinjer for, hvor høj Google vurderer din websides overordnede troværdighed til at være. E.A.T. står for: Expertise Authority Trustworthyness. Og hvad har så lige billig tekstforfatning at gøre med SEO og Google E.A.T.? En hel del. For Læs mere omDet betyder Google E.A.T for din webside[…]

Breaking news om SEO-tekster: Intention er det nye sort

Keywords er stadig vigtige i SEO-tekster, men Google har lagt strategien om. Voldsomt meget om. Først må vi aflive myten om, at antallet af bestemte keywords i din tekst er udslagsgivende for din placering i SERP. Keyword. Stuffing. Virker. Ikke. Hvad er det så, der virker i dag? Keywords og intention Det virker at vide, Læs mere omBreaking news om SEO-tekster: Intention er det nye sort[…]